14/1

Lördag morgon eller kanske vi ska säga förmiddag
 
Fredag igår som innehöll gym, handling, mat, dusch, jobb och filmkväll efter jobbet.
En bra dag med andra ord kan jag säga. gymmet var skönt och gick väldigt bra.
Jobbade kväll igår en fredag kanske inte är det roligaste men det gick super bra och var hyfsat lungt.
 
Idag lördag och började såklart med sovmorgon. Att inte behöva vakna av en väckar klocka är toppen.
Upp och äta en god frukost och njuta av nyhetsmorgon när det vankas skidor senare idag.
Skulle vilja hinna med en kort promenad och kanske inhandla lite go fika till eftermiddagen innan jobbet kallar.
Japp idag jobbar jag kväll igen. Kanske inte de roligaste passen att jobba både fredag och lördag kväll men det går de få gånger man gör det. Skulle Egentligen ha jobbat dag pass idag men en kollega ville byta så hon kunde gå på kalas ikväll och såklart ställer jag upp och byter. Nästa gång kan det vara jag.
 
Men nu kan jag inte sitta här utan njuta av min lediga förmiddag innan jobbet kallas 14:30
 

Kommentera här: