ur bubblan

Jag vet inte hur jag ska börja eller hur jag ska skriva detta eller formulera mig.
Jag har levt i en så kallad bubbla ett tag inte vågat eller skriva här om hur jag egentligen mår, vad som hänt eller dyligt.
 
Min älskade Kusin gick bort i våras eller i början på året! Min älskae Moa! Hon var som en tvillingsyster för mig! 
Jag mår verkligen skit över att hon inte finns här hos mig. Hur kan en 19 åring gå bort. En person som verkligen älskade livet och hade allt framförsig! en som hade så många som älskade henne Hur kunde detta bara hända.
Jag tror att hon är där hemma, att hon går i skolan för att bli värdens bästa förskolelärare som min Faster! Detta är fucking orätvist. Jag som är äldre än henne kunde väl mer kunnat få gå bort än Moa! Livet är inte rättvist!
Jag försöker leva mitt liv men tycker det är svårt. Jag kan inte göra vissa saker för då tänker jag på Moa, jag kan inte lyssna på låtar som jag älskade att lyssna på och sjunga till.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: