2 Advent

Söndag och 2 advent!
En fin söndag må jag allt säga. Sovmorgon började vi dagen med. Efter att de blev en kväll igår och intag av alkohol så får man sova. Jag var pigg och allert på morgonen men tyvärr inte min älskling. Han var bakis och inte så pigg. Men tur så tar jag ju hand om min prins. Förmiddagen spenderades i soffan med skidor i olika slag på tv:n. Älsklin skulle sedan iväg till jobbet så är helt ensam ikväll. Då passade jag på att hänga med min mamma och pappa. Idag orddnades det julskyltning (inte stor) men mysigt. Snön bara vräkte ner på en men de var vitt vad mer kan man begära vid juletiden? Vi tog lite lotter tyvärr han jag inte tur men mamma van på 3 av sina 10 lotter. Inhandade mig en lite fin vit tomte i alla fall. Hittade även en julklapp till mig själv som jag får av mamma och pappa. något jag faktiskt önskade mig och behöver. När vi hittade de till rabbaterat pris är de ju bara att slå till. Men nu ska jag glömma bort vad de var så jag blir överraskad :)
 
Nu måste jag återvända till plugget. För de har de inte blivit mycket av idag.. Skulle bli endel men inget för tillfället. Så de får jag allt ta tag i.
 
I morgon är både älskling och jag lediga så då bär de av mot växjö för julklapps handling :) Mysig dag och längtar redan att få spendera en dag med shopping med den jag trivs aldra bäst med! 
Mys i sovrumms fönstret :)
 
 

Kommentarer:

1 Ellen:

Så mysigt du verkar ha haft det :)

Kommentera här: