helgens bravader

Vilken härlig helg de har varit! började redan i fredags. han med massa endel saker här hemma, uträttade några ärenden med min mamma. Sen var de dags att förebereda inför kvällen. Hade bjudit hit mor och far på middag och spel. Älskling och jag bjöd dem på herrgårdkyckling, klyftpotatis och sallad. De uppskattades verkligen av dem. Blev inte allt för mycket spel då mormor och morfar kom till oss med. Slutade med endel alkohol men sjukt kul kväll!
Lördagen blev mest slapp under förmiddagen. Med promenad och lite spelande (hästarna). På kvällen åkte både jag och älskling till kalmar men åt olika håll där för häng med vänner. carl med sina gammla pingis vänner och jag med josse (korre). Vi startade kvällen med ost, vin och mellon. Även en massa snack om massa saker. Allt för länge sen josse och jag sågt. Vi tog en sväng in till stan där de blev en ute kväll! sjukt kul och härligt.
Idag blev de en välförtjänt sovmorgon. Idag hade vi de årliga pepparkakas baket. En härlig eftermiddag med mina kusiner! Goda pepparkakor blev de allt.
 
Denna fina krans pryder våran dörr. Mamma tog sig tid och göra en till henne och en till henne. silver till mig och guldigt till henne! Den passar perfekt och jag verkligen älskar den!

Kommentarer:

1 linah:

snyggg blogg!

2 Linda:

va fint

3 Emma Ekstén:

Åh vad fin kransen var!

4 Ellen:

Fin krans, gillar rosetten!
sv: Tack fina du :) Saknar dig nu ju, vi ses så sällan!

Kommentera här: