1 vecka

Har haft fullt upp så har inte hunnit blogga efter sälen resan,
Skolan började i måndags så nu är jag igång igen med den.
 
Sälen var sjukt underbar. Åka skidor varje dag. Upp och ner i backarna. Långa backar med så man han verkligen att njuta med Helt underbart! Vill åka igen. Nu snart med en gång liksom. Får nog helt klart bli en resa nästa år igen, men tyvärr inte sälen den gången. Tror de lutar åt idre, vemdalen eller något. De andra åkte på mest på längden och vill åt bra spår där. Men jag blir nöjd vart jag än får åka.
Fick även med mig ett par egna skidor hem. Stannade på stadium outlet och där hittade jag mig ett par! nöjd tjej!
 
Att börja skolan igen då. Skönt faktiskt att vara igång igen. Känna att man lär sig något nytt. Fast visst kanske att få jobba som ssk med en gång nu hade ju varit super kul de me.. Vi har med andra ord sjukt mycket plugg. Men okej jag lär mig något på de. Så idag söndag ska man lägga x antal timmar på plugget.
Skönt då att älskling jobbar kväll så jag får koncentrera mig lite.
Annars vill jag bara vara med honom. med andra ord blir de inget plugg då.
 
bild från sälen.

Kommentera här: