Onsdags lyx

Halva veckan har gått och jag har jobbat varje dag.. Men nu är jag ledig fram till fredag kl 21:00 för då går jag på min natt helg. 3 Nätter ska jag klara av! Har bara jobbat 3 nätter i rad 1 gång och sen åkte jag till liseberg dagen efter och blev väldigt dålig. Men det berodde på ¨dålig sömn och dåligt med redig mat. Men nu ska jag inte iväg något efter dessa 3 nätter i alla fall. Ska senare i december till Göteborg igen men då bara efter 2 jobb nätter.
 
Dags jobb har gått bra! Varit mycket men det har flytit på bra ändå liksom. Älskar mitt jobb och mina arbetskamrater. (bortsett från en kanske). Efter jobbet så tog jag med mig sambon till simhallen för lite häng där. Vi simmade några längder och plaskade. Tänkte bubbla men det var mycket folk och folk som väntade.. Så det hoppade vi. De blev även hämt mat efter simhallen. (Vi hade planerat kyckling, men båda hade glömt ta upp kycklingen ur frysen).
 
Imorgon är det en ledig dag denna vecka och den ska spenderas med min mamma och min brors tjej i kalmar för en tjej dag! Så trevligt ska det bli. Synd att det inte blir en jätte lång sovmorgon.

Kommentera här: