härligt.

hej!
Nu var det nästan 2 veckor sedan man skrev här. har inte så stor inspiration till att skriva här. ingen komenterar ju heller. men jag tycker mera om att kolla andras bloggar och så. så glöm inte uppdatera era bloggar så jag kan läsa dem. :)

förresten så bokade jag och Frida våran utomlands resa i går. den 14/8 åker vi till mallorca i en vecka :) härligt. sola, bada och bara ta det lungt och massa andra saker. mys med frida med.



nee nu ska jag fortsätta att plugga lite. trist men nödvädigt om man vill ha bra betyg på provet på fredag.

Kommentarer:

1 Klejson:

Ha så kul medan jag sitter här hemma och ruttnar bort då! ^^

2 Klejson:

Svar:

Dissare! =(

Haha, ni får typ ha 20kg eller något va? Tänk om ;)

3 Ellen:

åh, fuskigt! jag vill också utomlands. :(

Kommentera här: