4 veckor kvar

Nu är de måndag igen och snart är de ny månad med! 
Har inte blivit allt för mycket av de jag hade tänkt mig att styra med idag. Åkte i alla fall till kalmar för att hämta hem min tenta! nu kan jag börja plugga mer! 
måste nu ha mer pli på mig själv vad de gäller pluggandet fram till 18 maj! hard work work!! 
Blev även utelåst idag... så tillbringade en stund hos mormor och morfar innan älskling kom och plockade upp mig efter jobbet. när man blir utelåst blir man hungrig så en mac drive fick de allt bli! Så film och käk  i soffan en eftermiddag just denna måndag är inte fel! 
Genom att älskling och jag är själva blir de lite matlagning för våran del tillsammans.. tror de lutar åt kycklingfilee :) 
 
förrestens så om 4 veckor åker äntligen Mr C och jag till Cypern! vi har väntat sen januari på denna resa!! äntligen närmar den sig! I morgon kanske även något äntligen kommer hem till mig! återstår väl att se! 
Nu mot pluggandet eller mot pojkvännen! <3

Kommentera här: