27 november

MItt i veckan och lönen har nu kommit in på kontot! (check) passar bra för då kan man kanske spendera lite av dem i morgon på ullared. Det ska bli en liten tripp dit i morgon med Emelie och Frida. Lite shopping hoppas jag på. Någon julklapp ska jag väl få med mig hem med. Men mest är de nog julsaker som behövs så som julstjärnor och sådana saker. Har inget sådant... inget dirket man samlar på sig innan man flyttat hemifrån.
 
Igår kväll hade jag både Emelie och linus här på en liten spel kväll! Skönt att få spela lite spel igen, så sällan man faktiskt gör de. Inte allt för många i mitt sällskap som faktiskt gillar att spela spel.
 
Denna vecka har de inte heller varit mycket jobb på schemat. Faktiskt ganska skönt.. även om man inte får in lika mycket pengar men vad gör de egentligen.. Jobbar nu i helgen visserligen.. Så man kan ju säga att man hinner med massa andra saker. Så som julstäda, hänga upp gardinerna, ställa fram lite tomtar och snart ska jag även göra adventsstaken (om man säger så).
Nu vidare mot dagens uppgifter --> handla mat, panta, ev säljer jag min bil idag.. besök hos mamma, kören och såklart greys ikväll på tv:n
 
 

Kommentarer:

1 Lilly:

Vilken fin bild! :)

Jag har precis startat en tävling på bloggen där du kan vinna 300 kr hos CaseApp för att designa ett snyggt skin/skal till din telefon, surfplatta eller dator. Skulle vara superkul om du ville delta! Kramis :)

Kommentera här: