Vecka 6

Ny vecka igen och vi är redan inne i v6.
Förra veckan var en händelserik vecka. Mycket jobb stod på schemat samt, storstäda för att sedan kunna ha kalas på söndagen.
Jag fyllde nämligen 25 i torsdags. Sjukt att ajg redan är så gammal! Eller? NJa jag har ju typ hela livet framför mig.
Kan inte haft en bättre vecka än vad jag hade. Åt gott hela veckan, träffade fina saknade vänner, familj och släkt. Fick även skön sång av jobbet samt fina tulpaner. Fick självklart mkt fint av pojkvännen, familj, släkt och vänner.
 
Denna vecka som vi går in i nu är en liten speciell vecka. Jag har nämligen en natt vecka. Har adlrig jobbat 5 nätter på en och samma vecka. Det har alltid varit uppdelat. Men det ska väl gå bra hoppas jag.
 
Idag har jag hunnit på 1timme på gymmet, slappat, plockat lite, kollat film och vilat. Nu väntar jag snart hem pojvännen så ska vi käka taco och mysa lite innan jag beger mig mot 10 h på jobbet denna snöiga och blåsiga dag.
 
 

Kommentera här: