Löning

Hej på er!
Fredag och helg.
Har varit ledig idag vilket jag också är ihelgen så 3 hela dagars ledighet! Underbart!
 
Vad har denna vecka bjudit på? Jo det har innehålligt jobb, utbildning och träning.
Jag har tagit tag i min träning ordentligt nu. Har ju mål att uppfylla.
På jobbet har de även varit på mig att jag ska börja löpa i en löpar grupp istället för själv så började i Tisdags. Super kul och roligt. Vilket resulterade i att jag även var med på torsdags passet. 2 timmar löpning i olika former denna vecka samt 2 ggr har jag besökt gymmet. Super bra vecka med andra ord. Vågen visade idag även 0,5 minus. Jag kanske kunde ha ändrat något i min mat med för att ha gått ner mer. Men ibland går man inte ner mkt första veckan och jag måste inte gå ner super mycket super snabbt för då går man lätt upp igen.Så minst 0,5-1 kg i veckan.
 
 
Denna fina alterduk har min farmor vävt. Vilket arbete hon har lagt ner på denna och skänkt till kyrkan! Hon är bara bäst! vilken tallang hon är min farmor! <3

Kommentera här: