Onsdag

Hejsan. har inte bloggat här på ett tag nu ser jag. Tiden har bara sprungit iväg och jag har haft fullt upp. 
Det är jobb, plugg, familjen, kärleken, vänner och massa annat. 
Idag är jag ledig... eller idag ska de pluggas endel så kanske inte är så ledig då. Men jag tar mig tiden att plugga i alla fall :)
Ikväll börjar äntligen kören efter x antal dagars ledighet där ifrån. Vilket ska bli spännande och kul! :) jippi! 
 
Förresten så har jag min Carl bokat en resa till cypern i maj! härligt att få åka iväg tillsammans på en solsemester han och jag :) mys på hög nivå :) 
 
Men nu frukosttime och sen plugg! 

Kommentarer:

1 Ellen:

Jag vill också åka utomlands! Nu bloggar jag igen ;)

2 Ellen:

sv: Ja, du kan ta bort den andra, kommer inte blogga där mer :)
Åh så mysigt :)

Kommentera här: