Onsdag

tjenare.
Ja snart dags för sov time. men man kanske ska blogga lite innan.

Ja dagen började med att jag skulle upp tidigt för jag skulle till kalmar och träna.
gymmet först då. men var inte så pepp på det. han verkar inte ibland bry sig sig. men men.. gick bra i badet sen. skönt var det med. det är lite relaxing samtidigt som man jobbar.
efter det satt jag och stina och snackade massa innan hon skulle med sin buss så jag fick sitta själv en stund innan jag skulle upp till otopeden.
Ja man får väl säga att det gick bra. eller jag ska hålla koll på knät i en månad om det inte blir bättre ska jag göra en magnetrönken och kolla om det är något som är fel.

hem med tåget kvart i 1.  när jag kom hem blev det fika med min bror i solen och sedan blev det att sitta och skriva av lite till mitt plugg. (pluggade) sen blev det såklart att titta på top model. men han inte se allt innan jag skulle med mamma och handla mat inför i morgon och veckohandla.
blev hem en stund sen iväg till fotbollen och kolla ltie. hihi.. sen stack vi till kören med en gång. det gick bra. hoppas konserten blir bra på onsdag nu.

ja man har inte hunnit med så mycket i dag.. eller kanske man har. Men har lite att göra i mon innan mina gäster kommer. men jag får  stressa lite så hinner jag. hemma klockan 5 i mon. då ska det städas, göra sig i ordning, tända grillen med mera.

11 dagar kvar

Kommentera här: