1 vecka kvar

torsdag torsdag torsdag.
och i mon är det fredag fredag fredag.

segt att komma upp i dag vill jag lova. men det gick. till sjukgymnasten på morgonen , han informerade massa om operationen och så. tränade en stund efter det me.
tog bussen in till skolan sen och skrev ett prov som gick åt helvete.......

eftermiddagen bestod av engelska.. debat och lite annat.

åkte  hem med bussen halv 4. satt me emlie och pratade en massa. men när det bara är 10 min kvar hem så deckar båda:P eller i alla fall jag. hahah
cyklade hem med tilda sen. käkade lite och stack och spelade me orkesten ( hade inget annat för mig) hem och slappa vid tv med mamma....

Ja och nu är det dags att sova..

har föresten startat en liten nedräkning:
7 dagar kvar till operationen
4 dagar tills jag fyller 17 :):)

Kommentarer:

1 Klejson:

Jag däcka ju med! Det är tydligen anstängande att prata på en buss =P

2 Klejson:

Svar: Jaha! Är det kul då? Skolans musikgrejs ska ju lägga ner..

Kommentera här: