Söndag

Hej bloggen och alla som läser min blogg i dag :)

Söndag och sista dagen på denna vecka.
Nöjda med veckan som gått?
Jag är nog faktiskt ganska nöjd (tror jag)

Kvällen i går var bara massa slapp och mys. popcorn, skratt och mys. En toppen kväll!
Dagen i dag började tröttsamt, snozade för att jag orkade inte gå upp. haha. men gick upp sen vid 9 och hoppade in i duschen. jag tog en lång dusch som jag annars aldrig gör,  mycket härligt. sen iväg till kyrkan för att sjunga med viva vox :D. hemma nu och ska plugga :( finns det inget annat man kan göra?
men jag ska ju till hultsfred och kolla på fotboll med mina kusiner:D

prov i mon och jag kan inget. skit skit skit.
ligger efter lite nu i vissa ämnen som jag måste ta tag i nu iveckan
* Frågor på olika lagar
* foto film (måste ha fotat på onsdag)
* Göra klart MVG uppgifterna på arbetsmiljön
* Prov i matspjältningen (var sjuk då)
* Plugga körkortsteori och köra

mycket jobbigt kommer det bli men jag ska klara det. Där i bland ska jag träna fotboll och vara i skolan. (kommer ju hem vid 5 varje dag)

Nej nu ska jag läsa anteckningarna 1 gång och i boken innan kusinerna kommer och hämtar mig. ha en bra söndag :D

Kommentera här: