1 vecka kvar!

Tisdag!
Ja du dagen började ju inte bra.
Vi kollade pa en bra film i gar pa tv som slutade sent :P eller okej slutade 23:00
Men man somnar ju inte med en gang men jag kan säga att jag var trött när klockan ringde kl 07:00 i morse.
Sen vet jag inte vad som hände. jag var i tid och allt men missade sparvagnen. Ja beslutade mig med en gang att ga mot tunnelbanan!  för jag maste ju ända vänta minst 10 min pa nästa. Men jag kom itne försent till jobbet för det :) Men en rolig dag! (som vanligt) tänk att jag bara har 3 dagars praktik kvar här :(
Efter praktiken ville jag besöka potsdam platz. Där var det ifull gang med julmarknad! massa fina stánd och julmusik och helt underbart! gick där och kollade innan jag gick in i det stora shoppingcentret.
3 vaningar och jätte stort är inte helt fel. Hittade mig massa fina kläder men jag fick i alla fall med mig ett par jeans och en snygg tröja fran Zara!
varför har ingen butik här kakao? eller är jag kanske blind? maste be astrid att köpa det at mig sa jag far det till min kladdkaka som jag ska bjuda de pa fredag!

Planer för denna vecka:
Onsdag: praktik + frankfürt alle + handla alla ingridienser till kladdkakan!
Torsdag: praktik + en stor julmarknad med Astrid + baka kladdkakan
Fredag: Sista dagen pa praktiken :( + wittenstraße
Lördag: ???
Söndag: ???

Kommentarer:

1 Klejson:

ERIKAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

JAG SAKNAR DIG ='(



Var bara tvungen att skriva det..



Puss o Kram och ha det bäst där nere i äckeltyskland =(

Kommentera här: