Onsdag!

Ja den första snön har nu fallit här i berlin!
Ja det har snöat hela dagen och blast. men jag antar att det inte var för kallt för det ligger ingen snö kvar :(
Praktiken var som vanligt. Vi gjorde även mitt omdöme i dag. Hon fragade vad osm hände om man tex inte hade skött sig, om man kommit sent, skitit i att ga eller sa. hon fragade om man var tvungen att ga om 1 ar eller göra om praktiken.
- klart man inte maste ga om eller nagot. Eller det tror jag inte i alla fall.
Jag blev i alla fall glad för mitt omdöme! Det högsta betyget! vilket gör mig väldigt glad :) fick alla pa utmärkt förutom en som dinglade liter till mycket bra. Hon tyckte jag kunde ha pratat lite mer tyska :P fast hon sa att jag har pratat bra i alla fall :)
Efter praktiken akte jag hemat eller jag akte förbi och akte till frankfürt alle och skulle kolla in shoppingcenterna där. jag köpte väl inget dirket. Eller jag har köpt 3 julklappar :) till keso, henrik (bror) och pappa:)
Handlade även alla bak ingridienser som jag behöver till min kaka i morgon!

I morgon har jag sovmorgon börjar vid 10.
för hon tyckte jag skulle komma lite senare för att jag ska vara kvar lite längre i morgon. Den lilla tjejen kommer i morgon som vi ska hjälpa! :)
sen efter jobbet blir det att aka pa julmarknad! sen maste jag hem och baka! sa jag hinner inte skriva i morgon. men jag tror ni överlever. hihi

Kommentarer:

1 Klejson:

=D

Vi måste åka "pulka" om snön är kvar när du kommer hem!!!

Och jag tror att du vet vad jag menar med "pulka" ;)



Tror förresten jag har en dag som vi kan träffas här hemma hos mig! Tänkte bjuda "filmisarna" och sen käka mat tillsammans och lite sånt =)

2 Ellen:

du med! :) ja, det är faktiskt kul har jag kommit på nu.. ;) saknar dig!

Kommentera här: