28 December

I går var en toppen dag!
Det började med en mysig frukoststund med mamma.
Vi spelar även lite wii på morgonen innan jag åker vidare mot oskarshamn för ett möte på arbetsförmedlingen.
Mötet där går väldigt fort och inte dirket jobbigt.
Åkte sen in mot lilla stan för att kolla om de hade någon på rean.
Där jag gick in på telia och beställde mig en ny telefon som kommer bli min inom de närmasta dagarna :)
Fixade även biljetter till kvälls ishockey match åt mig,bettan och keso.

På eftermiddagen stod det träning på mitt schema.
Bra att träna lite under julen med då man äter en del :P. Inte för att sjukgymnasten var där men nu kan man ju träna endel själv.  Men både sara och foppa var där och tränade så då får man ju sällskap och träningen blir roligare. Det gick även väldigt bra och jag klarade faktiskt av att komma upp på step brädan. Men väldigt söligt, men det gör ju inget för jag klarade det ju.

När jag kom hem gick jag raka vägen in till datorn för att få klargjort för mig att jag inte hade kommit in på utbildningen jag sökt. Men när jag loggar in där står det ANTAGEN med grön text. Jag blir så överraskad att jag börjar att gråta. Bara går ut i hallen och ställer mig. Mamma frågar och blir lite skrämd och frågar varför jag gråter. Jag harklar fram och säger att jag kommit in på utbildningen. Mamma blir med ledsen och glad. Vi gråter då tillsammans. Det är glädje tårar! :)
Mamma och jag firar lite med god mat och ett glad vin till maten!
Sen iväg på hocky med fina vänner.
Fatta vilken bra dag och den slutar ju helt underbart med ju! Vinnst för ik med 5-2!


Bild på catja min fina kusin och mig på julafton :)

Kommentera här: