29/12

Virrig Erika igen.
Jag blandar visst ihop dagarna här lite.
Som rubrik igår skrev jag ju torsdag men det är ju Torsdag i dag.....

Men en bra dag även i dag.
Promenad med mamma och emelie till och från banken. Beställt mig ett nytt kort då mitt är typ sönder...
fixade även lite andra ärenden.
Eftermiddagen spenderades tillsammans med Bettan och emelie hos emelie. Där det stod spel på vårat schema! :) Sjukt Roligt. Tyvärr vann jag ju aldrig men jag hade kul ändå.
Fina ord vi tjejer använder när vi spelar i alla fall....

Har även hunnit plocka in lite kläder och andra prylar som ligger och strosar på mitt rum. Även spelat lite wii med mamma! jobbigt och ansträngande var det i alla fall..

I kväll spenderas kvällen hos pucko malin med några tjejer från viva vox! :)
Det blir säkert mys och spel! :)


Vill ha sommar och bal igen!

Kommentera här: