Tjenare i hatten

Rubriker är fotfarande inte min favorit och gillar inte det så blir väl bara att hitta på något.

Ska väl börja där jag slutade senast? Eller jag tror att vi tar och börjar med onsdagen!.
Jag jobbade såklart :P Gick väldigt bra fast det blev kaos i mellanåt och att man gick nästan 2 timmar senare på lunch :P haha men ingen fara för mig. Men jag han ju och skulle även sluta 10 min tidigare för att vi skulle hinna :)
Race fart på väg till kalmar med brudarna där bak :)
bion var såklart skit bra :D Det roliga var att jag tyckte till på samma ställe även denna gång, men även på ett ställe som jag inte gjorde förra gången. haha. En annan rolig sak var att bettan satt bredvid mig och frågade en massa om filmen. Lite roligt då jag hade sett den och kunde säga men sa inte allt för mycket för jag sa typ kolla nu, men du får snart se :P
Drog in till stan och till viktoria för att käka pizza. Inte allt för hungriga är man ju efter bio så delning av pizza för mig och bettan ::)
Promenad runt i stan med jonathan medans de andra var oc bytte kläder :)
Vallen på kvällen var super rolig :) skaka rumpa!!! :)

bild från valborg Erika och bettan :)

I dag då. Ja jag vet inte vad jag ska skriva egentligen, slapp förmiddag och sedan jobb eftermiddag/kväll!
Vet ni en sak att det är sååå skönt att i morgon är sista dagen på mina 8 dagars jobbarpass :) äntligen något ledig.(2 dagar ledigt)
Men folk som handlade och arbete fans det gott om så tiden gick otroligt fort i dag :) hoppas på lika fort i morgon så blir det toppen!


Bilden är från Palace när det var skum party :)
(känner inte killarna men jag är med på kortet)

Kommentera här: