Varmt

Nu är sommaren här tror jag allt.
Dagen började när pappa kommer in och frågar om jag ska ha frukost och säger att kaffet är klart :) perfekt start men även så sitter vi ute på alltanen med varsin kaffe kopp och smörgås och läser dagens tidning! Det är ett tecken på att det kommer bli en toppen dag!
Förmiddagen spenderades ute i solen med en bok och en gammal Elle tidning!
Må säga att jag svettades och saknade någon stans att bada!



Nu har jag ialla fall fått sitta något i solen innan jobbet snart väntas. Mat har jag gjort och fått i mig, men jag är glass sugen tror jag allt. Kanske blir glass på min rast i eftermiddag då. finns ju både GB glass och Triumf glass att välja på. (om det nu är triumf glass)
Nee nu måste jag byta om från bikini till Arbetskläder och ta mig ner mot ica för att jobba 13:00-21:15

Kommentera här: