söndag

Slapp söndag!
Gud vad jag älskar dessa dagar ibland.
Egentligen är dagar där man har att göra varvat med slapp tid de bästa. Annars kan man bli väldigt rastlös.

Efter jobbet igår var jag helt slut så intog min säng med lite gott och sedan kollade jag på filmen på 4:an. Kärleksfilm <3
När jag vaknade upp i morse var jag väldigt pigg och hade drivkraft. Sjukt peppad drog jag ut på en morgon promenad! Musik i öronen och sen iväg! Känndes väldigt skönt i kroppen efteråt. Men blev trött och inte lika driven till att dirket göra något. Så nu har de mest blivit häng vid denna dator. Vuxenpoäng till mig som har betalat räkningar med! :)
Vid 17:00 I eftermiddag/kväll står de fotboll på schemat. Inte för att jag ska spela med ska kolla på tjejerna när de har serie premiär mot Åseda! :)

Mot kaffe och en kaka!

Kommentarer:

1 Emelie:

Vad hette filmen??



Saknar att ha filmkvällar med dig/er!! <3

Kommentera här: