Inte på min sida

Tänkte att jag i detta inlägg skulle visa er lite nya bilder för en gångs skull.
Men tror ni det fungerar att lägga över bilderna?
otur jag har då. Så känner att jag inte orkar styra med det för filltället så jag kanske kan pilla och styra med det på torsdag då jag är ledig :)

Träningen i eftermiddags gick väl i alla fall. Klarar inte av att göra redigt de övningar jag ska göra utan gör lättare övningar istället som jag tycker fungerar någo lunda i alla fall. måste kanske prata med sjukgymnasten om detta.. men inte så lätt när hon inte är där.. Vad gör man då? Ja jag får väl se om hon är kvar på torsdag när jag kommer om man kan prata med henne då.
I kväll har de blivit lite plugg och såklart top model sverige på tv:n 
Tror faktiskt jag känner för att krypa ner i sängen med min plugg bok och läsa lite bara för att liksom.
(tycker jag det är intressant?)

Kommentarer:

1 Mikaela:

Tack!

Ha en bra kväll :)

2 johanna:

Grymt fin blogg.

Vore super mega kul om du gick in på min och kanske till och med slänger in en kommentar :)

Kommentera här: