kaffe i solen

vilken känsla att äntligen få komma hem tidigt och de är varmt och solen är framme!
Jag måste ju då bara ut i solen och njuta en liten sväng i alla fall. Så nu ligger jag här med datan och njuter av solen! (men den försvinner ibland bland molnen)
 
I kväll är det sista övningen inför konserten på lördag! hmm undra hur de ska gå. Börjar bli förkyld med så jag måste kurrera mig lite tror jag allt. Sen kan jag väl klaga ännu mer på mitt knä. Knät har verkligen inte blivit bra sen i helgen. Men började ge med sig lite faktiskt men sen tränade jag i måndags ju och sen dess har de verkligen inte blivit bra. har konstant värk och sover dålig så för tillfället är de max dos av ibumetin och panodil som gäller.
sen har jag minskat ner på jobbet och vad jag gör på jobbet!
 
I morgon får vi se hur träningen går, vill ju försöka träna.!!
 
 
 

Kommentera här: