4 Augusti

Just denna sommar har jag inte varit så delaktig i denna blogg.. men till hösten nu ska jag ta tag i de och blogga mera. förhoppningsvis kommer fler läsare in här :)
 
Nu är de på sluttampen men pluggandet. 1 tenta som ska skrivas och klaras innan skolan börjar den 19. Tentan är alltså veckan innan den 12.. så 1 vecka kvar att plugga på den. plus att jag inte är ledig från jobbet... utan de blir tufft nu.. men bara man pluggar lite varje dag och ordentligt kommer de gå. har ju 3 lediga dagar som de ska hel pluggas.
 
förmiddagen idag har ju gått bra men plugget. nu ska bara eftermiddagen med bli bra så kommer de gå galant. läst mitt häfte 2 ggr idag.. så nu i eftermiddag ska jag skriva och antecka de som är svårare att komma ihåg.. i morgon blir de att gå igenom materialet från föreläsningar! underbart ju!
 
 

Kommentera här: