December

Vi är äntligen inne i December månad. Vilket jag tycker är underbart! De är så mycket mys och så mycket saker som ska ske och hända. De är ex lucia, julbak av godis, peppakakor och lussebullar, Men ska städa, pynta med julsaker ex granen, stjärnor, tomtar, dukar.
 
Helgen som gick har varit jobb helg. De betyder att idag hade jag ledig dag och som tur var hade älskling de med då han jobbade helg han med. Så dagen idag har spenderats lite hemma och endel i oskarhamn med hans päron. Mysigt faktiskt att åka och träffa dem med. Vi han även träffa carls systers 3 barn innan vi åkte hem. 3 trevliga och roliga killar.
Carl är nu iväg och spelar innebandy med jobbet och jag tillbringar tiden hemma med lite plugg. Ja som sagt gick min tenta inte så bra.. Trodde faktiskt att den skulle göra de men inte 3 poäng ifrån. Laddar nu om för tenta den 20 december. Men lite tajt att få ihop plugg tid till den nu när man har endel jobb planerat i december.. Men de ska jag ordna. Får väl minska på sömnen om nätterna och passa in tiderna bra.
 
Så här blev våran adventsljusstake eller vad man nu säger. Den blev väligt mysig och fin. Är mycket stolt över mig själv faktiskt att jag lyckades göra denna fina! :)

Kommentarer:

1 Maria Larsson:

Jätte fin adventsljusstake! Önskar att man själv hade en sådan stor inspiration, våran ser hemsk ut i jämförelse! :P

Kommentera här: