allt annat är kul idag än plugg

Dagen började på topp!  Pigg och allert på morgon. Jobbade en sväng idag 8:30-13:00. han med en massa och tiden gick super fort. köpte med mig lite sallad sen för att få i lite i magen innan vi skulle dra till kalmar.
vänter och vänter på pöjken min att han ska komma hem från jobbet men de dröjer och dröjer. kommer minst 1 timma senare tydligen pga möte....kul för mig att sitta hemma och vänta, man vill ju inte börja med saker när man inte kan full följa dem sen.
Jaha han kommer hem och ringer sin far... nehe de blev inget kalmar....surt!!!
 jag blir ledsen och lack över detta. förhoppningsvis visade jag väl han inte de....vad de han eller hans far som inte ville åka? båda kanske?

Ja då kunde väl jag ha samlat energi till att plugga på eftermiddagen istället? Nu blir de inget gjort när man inte är motiverad..
 
så sitter väl här fram till kvällen och ruttnar ett tag medans killen sover på soffan.
 
 

Kommentera här: