bakis häng

God kväll! Helgen lider nu mot slutet och imorgon väntar en ny spännande vecka.
Gårdagen hos linn var super kul! bra sällskap och super god mat.
Kom hem sent igår så fick bli en sovmorgon och de var jag ju även förktjänt av. har man gått upp 7 och 6 den senaste veckan så får man ta sovmorgn.
Dagen idag har varit super skön och inte hänt allt förmycket. Jag blir ju inte dirket bakis.. men min älskade kille blir de. Så vi har bara myst med filmer med filt och gott till i soffan. jag var med mamma och pappa en sväng till den vita butiken och plockade mossa i skogen. Vi blev även bjudna på middag hos mor och far.. planen var pizza men de får väl bli en annan bakis dag kanske?
 
Jag är LEDIG i morgon och de ska bli skönt. Inget plugg!! super duper.. men de finns nog annat att göra. men en sovmorgon först helt enkelt.
 
Nu till kvällen blev de denna nostalgi film titanic!

Kommentera här: