fars dag

Grattis pappa på fars dag!
Redan söndag igen och helgen snart är över. Fast nu är ju klockan väldigt lite på morgonen med kanske.
Själv har man varit uppe sen 7.. har kanske fått lite gjort i alla fall. Och mer plugg ska de bli.
Känner att jag kanske borde lägga på ett kol med pluggandet. så idag går vi vidare och läser först och främst om njurfunktionen. de andra delarna jag läst på kommer jag åter läsa om i veckan. Men nu gäller de att gå igenom alla de andra delarna med. Så egentligen minst 2 delar i dag och 2 i morgon så man torsdag och fredag kan köra repitioner och onsdagen ska vara "öva på tentor"
 
Jag jobbar ju även idag med så de ska hinnas. jobbar 15-21:15 i dag så de är väl okej tid faktiskt. Plus om de är lungt på jobbet hinner jag nog läsa något ialla fall. Något fastnar ju alltid :)
 
Fin bild om GFR filtrationen va ? :)

Kommentarer:

1 Ellen:

Haha hjälp, skulle aldrig fatta det du pluggar. :) Duktig du är!
sv: Åh, vad nice! :)

Kommentera här: