Onsdag 6 november

Vi är inne i noverbe och redan mitten på veckan.
Föreläsingarna är nu slut och nu återstår enbart plugg fram till den 16 novmber. Detta ska jag fixa. Känner redan nu att plugget går bra och att de mesta fastnat. Så skönt! Så nu blir de ändå att kötta ner allt och föra in de i min lilla hjärna. Så vart hittar ni mig? Jo i pluggböckerna.
Kommer även göra annat. Man måste pausa med. Då är de jobb som gäller i helgen som avbrott. men under nästa veckan inget jobb. Då är de träning, frisk luft och annat som pausar.
Så sen är jag mesta dels ledig! Lite jobb har jag ju fram till årets slut men finns även tid för vänner och annat skoj!
 
Nu mot plugget för att senare i eftermiddag åka och kollar bilar och hälsa på svärmor och svärfar!
att ligga under filten i soffan och plugga är mysigt!

Kommentera här: