tentan är skriven

God eftermiddag! Lördag och nu helg!
Gick upp i ortan idag för att ta mig till kalmar och skriva tentan. Så nu är tentan gjord och nu återstår enbart väntan i 3 veckor innan svaret kommer. Hoppas på de bästa!
 
Förresten i torsdag fick vi hem överraskningen! Vi har köpt en bil tillsammans! :) myyyyys.
En volvo s60 blev de med automat. Så skönt att äntligen ha en bil som fungerar och man kan lita på!
nästa steg i bilriktningen är att sälja min party bil. Vi är ju inte i behov av två bilar så nu ska den städas och piffas till lite så man kan lägga ut och sälja den!
 
Men nu har jag inte tid att sitta här mer. Ska nämligen iväg på fest ikväll! så de blir en kväll med party och alkohol i oskarhamn! Måste in i duschen innan och se vad för kläder de ska bli till kvällen!
 
vi kör på en cypern bild på älsklingen och mig!
bild på bilen kommer när jag lagt in bild i datorn.
 

Kommentera här: