21 oktober

Ny vecka igen och vi går in i v43. en underbar vecka kan man nog säga.
Började dagen med ett skolpass. 3 timmars föreläsning del 2 om respirationen. Helst ville jag nog ha legat kvar i sängen med älskling som var ledig idag.
Ute regnade det konstant och blöt blev man ju ändå med ett paraply i handen. Men tiden gick fort och kom sedan hem till min pöjk som låg i soffan med slappis kläder, med tända ljus och kollade harry potter.
Vi gav oss senare iväg till gymmet. Väl där möttes vi av en skolklass (igen) men denna gång gav vi oss inte. vi gick in och körde vårat ändå... men lite ändringar mot vad vi brukar göra.. ingen bra uppvärmning blev de.. men jag körde ändå intervall på löpparbandet på slutet. Efteråt hade älskling och jag planerat mys eftermiddag. Alltså inget plugg i första hand för mig. Utan matlagning, film, godis, tända ljus och bara leva i nutet. Mysigt kan jag säga.
De bjöds på kyckling wook med nudlar. Harry potter visades på tv:n. Efterrätten blev lite godis, lime vatten och ett avsnit av gossip Girls.
 
Älskling ska snart bege sig mot stan (oskarshamn) för att lira innebandy med jobbar kompisar så för mig blir de då en ensam hemma kväll. Något plugg kanske de kan bli i myssoffan. Sen är de väl kanske något på tv:n som lockar en regnig kväll som denna.
 
I morgon väntas en skol fri dag men med massa plugg här hemma! hoppas på regn så man inte känner suget efter frisk luft och promenad.
 
Älskar verkligen denna underbaraste Carl <3
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Ellen:

sv: Vad synd! Vad har du gjort i veckan? Saknar din uppdatering! ;)

Kommentera här: