Ett nytt jobb för enbart 1 vecka

God kväll!
Måndag igen och ny vecka. Vi har alltså redan gått in i v41. sjukt vad tiden går fort.. tänk att de alltså bara finns 11 veckor kvar på året...
 
Denna vecka är de nytt jobb. Eller nytt jobb för endaste 1 vecka. Hoppar in som lite vikarie i en ica butik i fagerhult. De är på semester och de ville ha mig. Så att hitta en vecka som passade mig och dem gick ju super bra. De ville åka senare men då kunde inte jag. De erbjöd sig att åka tidigare för att just jag skulle kunna jobba. De är ju toppen att man får de förtroendet för någon och får komma tillbaka!
Första dagen är ju gjord nu 8 timmars jobb. Men måste summera dagen som bra! gjorde riktigt bra saker och 1 mindre bra sak så de blev ju endå en bra dag då ju. Även bra människor gör fel (om man nu säger så). Jag gör alltså fel som alla andra fast jag  vet hur man gör egentligen! jag är alltså mänsklig :)
 
Har även hunnit laga mat till carl och mig. Så idag blev de lite husmansks kost isterband och potatismos! jag gillar de men första gången för carl som han äter isterband.. men inget som kanske gick hem hos honom.. får äta de när han inte är hemma nästa gång :P
 
 

Kommentera här: