Sista dagen

Då går vi in på sista dagen på ekevågs i fagerhult. De ska bli väldigt skönt när de är över..
De är ju inte den form av arbete jag vill göra i längden med att hoppa in då när de är på semester är väl helt okej.. men nu kan jag inte göra det mer. Nästa gång kommer jag ha fullt upp i skolan och då får de klara sig själva i framtiden..

Nu är de ju fredag med och om x antal timmar helg! längrar! go mat ska lagas till kvällen och vänner ska träffas denna helg! sen ska jag visserligen jobba här på mitt vanliga jobb på söndag,.. men de är 2 dagar tills dess.
Sen börjar skolan veckan efter! tiden springer på nu! Nu ska de pluggas till 100 % i 5 veckor!
 
Plugg tips skulle jätte gärna behövas!
 
 

Kommentarer:

1 Ellen:

sv: TACK FINA DU! <3 Du gav mig den peppen jag behövde. :)

Kommentera här: