2 september

Vi är inne i september nu. Även är de måndag och ny vecka.
Bra att vara morgon pigg så man kommer upp på morgonen och kan göra saker så man kan slappa på kvällen.
Idag är planen att städa, träna, plugga och fixa lite saker. Har redan städat de jag planerat så de är skönt att ha de ur vägen. nu är de ju uppehåll från regnet så kanske ska gå och fixa min cykel så jag har de gjort med :)
 
Annars är de plugget som måste få stor del idag! skönt att komma igång lite så man kan klara denna förbannande tenta någon gång. vrf är den svårt för mig?? men nu sitter den. inte tenta förrens i november så nu ska jag helt enkelt fixa den!
 
Annars denna vecka är de inte jätte mycket planerat. Jobbar tisdag 8-14, onsdag jobb åt pappa 18-21,  fredag 14-21. så där i mellan ska man plugga och umgås med sin älskade pojkvän. Så tid att ses kanske finns i min planering.
 
men nu återgår jag till pluggandet.
förresten så var jag på bilbingo igår och jag vann! tänka sig att jag var ensam vinnare på full bricka!
 

Kommentarer:

1 Emelie:

Din lille lyckos! Tur ni inte åkte förra söndagen kanske ;)

Kommentera här: