1 dag kvar

I morgon är de redan dags att tenta av denna kurs. Sjukt vad tiden går fort. Behöver ytterligare tid på mig att verkligen få in allt. Hur får man verkligen in allt? hoppas verkligen att de jag har pluggat på kommer så jag kan klara tentan på första försöket.
man vill verkligen inte ha tentor efter sig hela tiden. räcker med att jag faktistk har 1 bakom mig.
Har nu liten lunch paus från allt kollar lite greys och bloggar för att försvinna bort från allt plugg i minst 30 min och sedan kunna återgå en stund till och sedan blir de ett hårt pass på gymmet med älskling!
Allt för mycket plugg ska inte göras idag heller men lite plugg i kväll ska även  hinnas med.
Sen är det helt och inte alls mycket plugg! enbart lite läkemedel för att underhålla det varje dag fram till nästa helg då den tentan ska skrivas.

 
Dagens plugg bild.

Kommentarer:

1 Ellen:

sv: Ja, det var superfint i Berlin! :) Saknar din uppdatering, hörru... ;)

Kommentera här: