Oj hoppsan

Oj det har visst gått sjukt länge sen jag uppdatterade här..
Har haft andra saker för mig och inte haft mycket att skriva om men nu kanske det är dags att ta tag i bloggen igen. Datan är inte min vän för tillfället men ska göra mitt bästa ändå. Men får väl använda paddan eller mobilen.

Nu läser vi 4 kursen denna våren och det är där med också den sista. Bara 7,5 hp var varje kurs varav det 4 kurser med 5 veckors intervaller. Så nu är de bara 4 veckor kvar av denna kurs! Tänk att terminen gått så fort!
Jag har även klarat kriterierna för att ta sig vidare in i termin 4 vilket är super skönt för min del. Har man redan haft paus vill man ju inte gå 1 termin och ta paus igen. Till termin 4 behövde man ha klarat 7,5 hp i Medicin och läkemedelsberäkningen. Medicin poängen klarade jag ganksa bra har för tillfället 9 hp. Sen har läkemedelsberäkningen varit sådär. Men jag klarade den! gutt!!! så 10,5hp har jag nu då :) Sen är det 7,5 hp vi tentade av i förre kursen som vi inte än vet hur det gick men det var ej någon medecin utan en vetenskaps kurs. Nu gäller det bara att kötta sista medecin kursen så man får med sig flera hp till termin 4. Ej roligt att ligga efter med förmycket! Har redan 1 tenta efter mig. Som jag får fixa till hösten istället. Men man får inte se det som ett hinder. Jga lär mig enbart mer som kanske sätter sig mer i hjärnan till senare tillfällen! :)

Nu är det dags att njuta av kvällen framför tv i sin ensamhet och kolla eurovision
 
 

Kommentera här: