Hela veckan har passerat

Denna vecka har bara sprungit iväg känns det som och jag har inte bloggat på hela veckan.
Blev lite ändrade jobbar tider i veckna. Jobbade måndag dag istället för kvällen och jobbade igår istället för ikväll.
Det har väl gått det med liksom. Överlevt dagarna på jobbet.
 
Det är först nu jag förstår vad mina arbetskamrater menar med " jaså är hon på det humöret idag".
Jag har åkt på hennes kommentarer och humör. Jag stör mig redan på henne.
Det hela började med hennes snäsning mot mig under tisdagens arbetspass. fy bubblan! Bövde sedan jobba med henne både fredag kvällen och lördag dag. Märket direkt på fredagkvällen vilket humör hon var på.. så sjukt tråkigt. fick helt enkelt försöka att inte bry mig allt för mycket om det för att behöva lägga fokus på det. Håller hon på mot mig flera gånger får jag helt enkelt ta upp detta för chefen att detta inte fungerar!
 
I Tisdags var vi på bio och såg denna deeper Horizont. En mycket bra och sevärd film. Kan rekomendera er att se den! Ikväll blir det att se inferno. Hoppas den är kanon den med. Har sett de andra filmerna som kommit tidigare och böckerna är sjukt bra. (tror det är de jag har läst). Så mamma och pappa kommer hit ikväll för att käka tacos och kolla bio ikväll! inte helt fel med andra ord!
 
Det har inte hänt så mycket mer denna vecka och helgen har nu snart redan passerat igen och en ny veckan ska ta vid. Söndag idag och tipspromenad som vanligt på våra lediga helger. 10 rätt för mig och 9 för carl. Idag hade vi inte med svärpäronen eller carls syster med familj utan 2 kompisar till oss eller också carls arbetskamrater.
 
Nu ska jag dyka ner i ett skönt bubbelbad och njuta av tillvaron
 
Fick dessa vacka blommor förra helgen av min sambo och de står fortfarande väldigt fina i vardagsrummet <3

Kommentera här: