Oktober månad

Ny vecka och även ny månad. I lördags slog det om till Oktober. En höstmånad! Det börjar även kännas på vädret och synas på löven!
 
Min 3 jobbar helg på rad är äntligen slut! Gud vad skönt! 3 veckor med 3 helger och såklart har jag jobba dessa 3 helger. 2 långhelger och 1 kortis. I veckorna har det inte varit värsta ledigt heller. 3 veckor med 6 arbetsdagar i varje! SJukt mycket jobb med andra ord. Förstår varför min förkylning aldrig ger med sig. Små promander är det mesta som har blivit då inte orken har funnits till annat och att man måste vila för att få bort förkyldningen.
Men idag begav jag mig till gymmet! 30 min på crosstrainen. 20 min benövingar och sedan 10 cykling. inte alls dåligt.
 
Att sedan komma hem och spola upp ett bad med skum är inte helt fel! fixade fram min ljudbok och tände massa ljus. vilken lyx måndag! Behövde nog detta. Jag höll ävem på att somna när jag låg där i badet. Det hade nog inte varit helt fel att sova där en stund men jag kunde ju ha drunknat.
 
Annars är det inte mycket som händer här idag. Jag slappar mest. Egentligen skulle jag behöva städa men nej det skiter vi i. Med andra ord förstår ni att jag äntigen har en ledig dag.Nej helt fel jag har 2 helt lediga dagar efter varandra och att jag bara jobbar 3 dagar denna vecka! Guld!!! SÅ ledig helg och 1 kvälls pass denna vecka.
Min älskling är även hemma efter 4 dagar i malmö. Men sen ska han ju tydligen till stockholm i veckan nu med... hur kunde jag tillåta han det?
 
Är lite nostalgis nu för tiden, inte fotat nya bilder på ett tag men denna är ju vacker på oss!

Kommentarer:

1 Lena:

Himla fin bild! :)

Svar: Tack så mycket :)
Erika

2 Gissa vem ;):

Kom och hälsa på mig då!! :D :D :D

Svar: Hmm., jag har mina misstankar. Kommer gärna!! 2 månader till jag kommer definitivt. borde komma oftare!
Erika

Kommentera här: