Onsdag

Ännu en dag med sovmorgon! Så skönt. Men det är verkligen inte likt mig att vara så trött på morgonen. Hade även svårt att somna igår på kvällen, så tror att jag ej helt har ställt om mig från natt jobb till dag jobb.
Ikväll är det dags för jobb igen 14:30 - 21:30. Det känns skönt att få jobba en kvälls tur.
Under dagen har jag lite smått och gott inplanerat
* Träna
*Plocka ur och i diskamaskinen
* Kolla efter tvätt tid
*Damsuga
*Duscha
*fixa mat lunch och middag till jobbet.
 
Några av dessa har jag redan bockat av vilket är skönt! så nu ska jag slappa en stund innan det är dags för att äta lunch.
 
Träningen idag besod av ett core Pass framför tv.
Mage, rygg och balans är det inkluderat i detta pass. 30 min och det känns direkt i magen att man kört detta pass. Ska även hinna med lite rehabövningar med innan jobbet drar igång.
 
Ha en trevlig Onsdag
En fläta som en arbetskamrat gjorde i helgen på mig. mina fina färger i håret kom fram :)

Kommentera här: