Sommartiden är borta.

Trevlig söndag på er! Inatt ställde vi om klockorna, ni hade väl inte glömt det?
Det var så skönt att vakna upp och inte vara trött och att klockan inte var så mycket!
Man får helt klart ut mer av sin lediga dag.
 
I Fredags så gick allt kanon på jobbet. En skönare fredag helt enkelt. Hem och duscha och fixa sig inför after worken med jobbet. Det var mycket god mat och trevligt. Det blev inte sent, då de flesta åkte hem tidigt. Efter en jobb vecka är det ganska skönt att få komma hem i tid på fredagen med,
 
Lördagen blev en ganska mysig dag. Lyx frukost tillsammans med min bättre hälft. Bacon, ägg, fralla och kaffe. Jag cyklade senare in mot stan för att fixa en liten pressent till min mor. Jag hittade även en fin liten duk till mitt kökbord. Den kommer även passa bra till våran nya matsalsgrupp som vi ska införskaffa. Carl pluggade hemma istället för att följa med till stan.
Jag passade även på att köpa hem lite go fika som vi sedan bjöd svärpäronen på. Sen var det dags för att dra till Högsby för kalas/fest för mina päron som fyllt år! Kanon kväll blev de med god mat och trevligt sällskap.
 
Idag står det tipspromenad nu på förmiddagen. Det är kanon väder ute också vilket gör det hela perfekt.
Sen ska jag hem igen till mina päron på lite kalas igen. Carl behöver plugga då hans hemtenta ska in idag. Är jag hemma stör jag honom bara så varför inte åka igen på kalas med andra delen av släkten?. Passar på när man väl kan vara med då man inte har massa annat inplanerat.
 
 

Kommentera här: