Torsdag

Ensam sjuksköterska igår kväll på jobbet men det gick hur bra som helst ändå. Fick in en extra undersköterska som tur var!
Ikväll är jag ensam igen, ibland tänker jag att en kväll går bra men inte två.. men nu blir det så tyvärr.  Jag får en extra undersöterska ikväll igen så det ska nog gå bra ikväll med. Därefmot är det också snålt med sjuksköterskor på dagen idag. 2 istället för 3 varav att den ena har möte i eftermiddag och behöver gå på detta. vilket för att då skulle vi ha 1 sköterska på avdelningen på dagen när det är som mest att göra.. Så jagbörjar idag 12:00 istället för 14:30. Några extra kronor ibland skadar väl inte? Tur att jag är ledig sen i helgen och får vila mig lite.
 
Idag blir det annars inte mycket på schemat. Räcker väl med att jag tvättar nu på förmiddagen och slapp innan jobb passet ska börja.
 
Imorgon är det sedan ett dag pass på jobbet och sedan After Work! Så kul att jag äntligen får följa med på detta. Super kul.
 
 

Kommentera här: