Ledig torsdag

Andra lediga dagen på rad och även denna vecka. Älskar att ha lediga dagar i veckan men bäst på helgen.
Inte gjort allt för mycket under min lediga dag vilket ibland är skönt.
Sambon har även han en ledig dag i dag så vi passar på att umgås. Eller han har en stor inlämning på måndag så han får en halv dags plugg dag och sen eftermiddagen tillsammans med mig. Det låter som en mycket bra ide. Jag behöver alltså bara vara rastlös i några timmar..
Vi planerar att åka mot kalmar för att uträtta liter änenden och mysa med middag ute. Vi behöver kolla på en ny skrivare då min gamla börjar bråka med oss och en skrivare för oss är ganska bra faktiskt.
 
Har under förmiddagen kollat 2 greys anatomy avsnitt från säsong 10. Bakat chokladbollar till dagen fika istället för lunch.. tänkte mig kanske någon korv på ikea innan mat på stan till kvällen.
 
städade lite här hemma igår så det ville jag absolut inte göra idag. Hade velat åka och träna men jag får snällt vänta till förkyldingen har släppt lite till. Kanske på måndag att jag kan lägga in liter mer promander och lättare träningspass på gymet?
 
 

Kommentera här: